Sommeravslutningen blir på Tallodden ved Kapp kl 15 - utsatt fra kl 12 på grunn av været som er meldt. Hvis det fortsatt er dårlig vær kl 15 er vi velkomne hjem til Ingrid og David i Evenrudvegen 13 på Kapp!
Søndag 3. mai samles vi i Engehaugen kirke i Gjøvik. Der vil synshemmede Heidi fremføre forestillingen «Med mine øyne». Den handler om hvordan hun som blind ser og opplever verden.
Brukbar Toten har Vårmarked med bruktsalg av barneklær, leker, sko, regntøy m.m. i Filadelfiakirkens lokale!
Det blir også servert gratis kaffe og kaker - og det blir mulighet for en god prat i kafédelen av lokalet!